Week 1 - Reisverslag uit Statty Bridge, Ierland van Friso Keizer - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Statty Bridge, Ierland van Friso Keizer - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Friso

10 Februari 2013 | Ierland, Statty Bridge

En ja hoor hier is mijn tweede reisverslag!

Deze week is goed verlopen als mijn eerste werkweek;

Maandag kregen we een introductie in het hotel en de rest van de week heb ik heerlijk gewerkt in het hotel als concierge en in de front office.

Ik heb kennisgemaakt met zowat al mijn collega's, en opzich zijn ze wel vriendelijk op een paar na niet. Verder kreeg ik deze week een goede instructie hoe ik aankomende periode aan het werk ga, ook de vragen over het stageboek.

Aankomende week ga ik naar de housekeeping, kamers controleren. dat is opzich wel leuk, weinig inspanning!

Verder wou ik ff duidelijk maken dat ik elke zondag een reisverslag maak, en niet 2x per week :D

groetjes

  • 10 Februari 2013 - 21:15

    Simone Andriesen:

    Leuk, maar volgende keer ook graag wat meer over wat je in je vrije tijd doet. Die heb je toch wel?

  • 10 Februari 2013 - 22:17

    Anja:

    Hoi Friso,

    Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt en heb een goeie tijd daar en we houden kontakt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Friso

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12264

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 17 Januari 2014

Duitsland - Front Office, Restaurant

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Ierland - Front Office Stage

Landen bezocht: